عمومی

نکات مهم برای خرید چمدان

نکات مهم برای خرید چمدان

در زمان خرید چمدان باید به کیفیت چرخ‎ها و دسته‌های چمدون به شدت دقت کنی چون این دو تا خیلی خیلی مهمن ! در هنگام خرید چمدان ، حتما به تعداد چرخ چمدون توجه کن، چون تعداد چرخ‎ها و مدل و کیفیت چرخ‎ها باعث میشه در مسافرت با خیال راحت چمدونت رو حمل کنی ، در واقع به سهولت استفاده شما خیلی کمک میکنه. همچنین قفل چمدان یکی دیگر از نکات مهم هست که باید بهش توجه کنید که بهترین نوع آن؛ قفل چمدان tsa هست.
دسته چمدون یکی دیگر از نکات مهم هنگام خریده ، اینو حتما به یادت باشه که دسته چمدون اگه امکان بلند شدن داشته باشه بهتره چون وقتیکه دسته چمدون کوتاه باشه، حملش سخت‌تره ، پس چرخ و دسته چمدون رو اصلا فراموش نکن! یکی دیگه از خوبی‎های دسته‎های بلند چمدون اینه که میتونی کیف؛ کیف گردنی یا کوله پشتی خودت رو بهش آویزون کنی.

بعضی از چمدون‌‎ها دارای دو چرخ هستند و برخی دارای چهار چرخ و تعداد چرخ‎های چمدون به حفظ تعادل آن هنگام جابجایی کمک زیادی می‎کنه
چمدون‎های 4 چرخ ، خیلی راحت‎تر از چمدون‎های 2 چرخ حرکت می ‎کنند و همچنین، چرخ‎ها باید از کیفیت بالایی برخوردار باشند و شبیه به چرخ‎های اسکیت بورد باشند ، تا هم نرم و روان باشند و هم استقامت شون خیال شما رو در سفر راحت کنه.

برای داشتن یک خرید مطمئن می تونید به سایت چمدان اکولاک مراجعه کنید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *