چمدان

چمدان آلومینیومی یا پلی کربنات

چمدان آلومینیومی یا پلی کربنات

چمدان پلی کربنات بادوام ترین و سبک ترین پارچه ای است که می تواند وزن زیادی را تحمل کند. چمدان 100٪ پلی کربنات می تواند لکه ها و خراش ها را نیز پنهان کند. به عبارت دیگر، به دلیل ساختار محکم آن، مانع از بروز خراش ها می شود. تنوع رنگ ها و طرح های موجود برای چمدان های پلی کربنات نیز مزیت دیگری است. علاوه بر این، اگر می خواهید چمدانی ارزان  تر از پلی کربنات اصلی داشته باشید، توصیه می کنیم از جنس های ترکیبی استفاده کنید، اما به خاطر داشته باشید که این محصولات نمی توانند به اندازه آنهایی که کاملاً از پلی کربنات ساخته شده اند، محکم باشند. چمدان پلی کربنات یکی از چمدان ها با بدنه سخت ساخته شده است که بسیار محکم بوده و از کالاهای داخل آن محافظت می کند.

چمدان آلومینیومی یا پلی کربنات

چمدان مسافرتی آلومینیومی تصوری از یک فلز سخت را تداعی می کند، بنابراین منطقی است که یک چمدان ساخته شده از این ماده محکم و بادوام باشد و در برابر عوامل خارجی غیر قابل نفوذ باشد. از آنجایی چمدان وسیله ای نیست که به این زودی ها تعویض کنید، اگر کیفیت و طول عمر برای شما بسیار مهم باشد، چمدان آلومینیومی می تواند یکی از بهترین گزینه ها باشد. این جنس هرگز آسیب ندیده است و کاملاً از وسایل داخل چمدان محافظت می کند. علاوه بر این، آب و هوای شهری که می خواهید از آن بازدید کنید با این محصول اهمیتی نخواهد داشت. زیرا آلومینیوم ضد آب و ضد رطوبت است، بنابراین حتی اگر باران ببارد، وسایل داخل آن خیس نمی شود.

در مقابل این محصول، انواع دیگر چمدان های آلومینیومی شامل قفل های ترکیبی است که مورد تایید TSA هستند(قفل tsa) و از سرقت جلوگیری می کنند، اما دارای معایبی از جمله سنگین و گران بودن هستند. همانطور که می دانید فرودگاه فقط به هر مسافر اجازه حمل 30 کیلو چمدان را می دهد. با این حال، چمدان های آلومینیومی بسیار سنگین هستند، بنابراین معقول است که یا باید وسایل های کمتری به همراه داشته باشید و یا هزینه های اضافی را بپردازید. علاوه بر این، قیمت خرید این مدل بیشتر از چمدان پارچه ای است.

چمدان آلومینیومی بهتر است یا پلی کربنات

چمدان آلومینیومی بهتر است یا پلی کربنات

چمدان های آلومینیومی و پلی کربنات هر دو چمدان های هستند که می توانند ضربه های خارجی را تحمل کنند، اما چمدان آلومینیومی بهتر است یا پلی کربنات؟

اگر برنامه سفر دارید، یک چمدان محکم و جادار بدون شک اولین چیزی است که به ذهنتان خطور می کند. اگرچه مواد مختلفی برای ساخت چمدان ها استفاده می شود – از جمله پلی کربنات، پلی پروپیلن، پلاستیک تیتانیوم، آلومینیوم و ABS – هر کدام خواص منحصر به فردی دارند، چمدان های پلی کربنات به دلیل سازگاری، جادار بودن، و تنوع رنگ و گزینه های مدل، بیشترین استفاده را دارند. . این یک گزینه عالی برای سفرهای طولانی است. اگر هدف شما استحکام و مقاومت چمدان است، انتخاب بین چمدان پلی کربنات و آلومینیوم باید برای شما دشوار باشد. با ما همراه باشید تا در این مقاله تفاوت چمدان آلومینیومی با پلی کربنات را شرح دهیم.

چمدان پلی کربنات یا آلومینیومی

امروزه انواع مختلفی از چمدان ها در بازار وجود دارد که همگی با مدل ها و مواد متفاوتی هستند. شما می توانید چمدانی تهیه کنید که خواسته هایتان را برآورده کند. پرفروش ترین چمدان های موجود در بازار شامل چمدان های ساخته شده از پلی کربنات و آلومینیوم می شود که هر کدام مزایای خاصی دارند.

چمدان پلی کربنات چیست؟

چمدان پلی کربنات به دلیل تطبیق پذیری و تنوع رنگی که دارد بسیار مورد علاقه است. اگر قصد خرید چمدان مناسب و باکیفیت را دارید باید قبل از خرید خود را با ویژگی های چمدان های پلی کربنات آشنا کنید ، ویژگی های این دو چمدان به شرح زیر است:

چمدان پلی کربنات

بسیار مقاوم است.

چمدان های پلی کربنات علاوه بر دوام فوق العاده ای که به راحتی نمی شکنند، در صورت فشار دادن قسمتی به شکل فرورفتگی به شکل قبلی خود باز می گردند. چمدان های پلی کربنات به دلیل انعطاف پذیری، مقاومت بالایی در برابر ضربه دارند و عمر طولانی دارند.

مقاومت چمدان پلی کربنات

وزن سبکی دارد

اگرچه چمدان های پلی کربنات سبک تر از مدل های ABS و پلی پروپیلن هستند، اما سنگین تر از چمدان های آلومینیومی هستند. اگر می خواهید یک چمدان محکم و در عین حال سبک وزن داشته باشید، چمدان های آلومینیومی بهترین گزینه هستند.

مقایسه چمدان آلومینیومی با پلی کربنات

عایق اشعه فرابنفش است

مقاومت فوق العاده چمدان پلی کربنات در برابر اشعه ماوراء بنفش یکی از ویژگی های آن است. اگر نگران هستید که رنگ آن به مرور زمان محو شود، توصیه می کنیم یک چمدان پلی کربنات بخرید.

عایق چمدان پلی کربنات

تنوع در طرح و مدل

اگر از چمدان کهنه و مشکی خود خسته شده اید و ترجیح می دهید یک چمدان رنگی و محکم داشته باشید، گزینه ایده آل خرید این چمدان است. این چمدان ها در سبک ها و رنگ های مختلفی تولید می شوند، بنابراین می توانید چمدانی را انتخاب کنید که مورد سلیقه تان باشد.

چمدان پلی کربنات بهتر است یا آلومینیومی؟

ویژگی های چمدان آلومینیومی چیست؟

چمدان های آلومینیومی همانطور که از نام آن مشخص است از آلیاژ آلومینیوم ساخته شده اند و در طیف گسترده ای از رنگ های منحصر به فرد وجود ندارد. چمدان های آلومینیومی مانند چمدان های پلی کربنات در برابر ضربه بسیار مقاوم بوده و شکسته نمی شوند. با این حال، به دلیل هزینه گران تولید، مواد با کیفیت بالا اغلب استفاده نمی شود. به همین دلیل، اکثر چمدان های فلزی موجود در بازار اصل نیستند.

تفاوت چمدان آلومینیومی با پلی کربنات

خرید چمدان آلومینیومی یا پلی کربنات با قیمت مناسب

برای خرید هوشمندانه حتما به راهنمای خرید چمدان مسافرتی دقت کنید:

درنظر گرفتن قیمت چمدان مسافرتی و تعیین بودجه اولین قدم در خرید چمدان مسافرتی است. این بازار طیف گسترده ای از چمدان ها را با کیفیت و هزینه های متفاوت ارائه می دهد. اگر کیفیت چمدان برای شما قابل توجه است، توصیه می کنیم مدل های ارزان قیمت را انتخاب نکنید. یکی از باکیفیت ترین چمدان های موجود در بازار از پلی کربنات ساخته شده است که قیمت آن نسبت به انواع دیگر بیشتر است اما به دلیل دوام بالا ارزش آن را دارد.

هنگام خرید حتما به سایز چمدان توجه کنید. اگر مجرد هستید یا به دلیل حرفه خود اغلب به تنهایی سفر می کنید، باید به سراغ چمدان مجردی بروید. با این حال، اگر برنامه های سفر طولانی دارید، باید مدل های جادار تهیه کنید. به دلیل فضای داخلی بزرگ می توانید تمام وسایل خود را داخل یک چمدان آلومینیومی یا پلی کربنات قرار دهید.

چمدان پلی کربنات باکیفیت

توجه به چرخ های چمدان یکی از ملاحظات کلیدی خرید است. بررسی کنید که آیا چمدان دو چرخ دارد یا چهار. انواع بدون چرخ موجود است، اما حمل آنها بسیار دشوار است. چهار چرخ نشکن روی چمدان آلومینیومی یا پلی کربنات حمل چمدان را ساده تر می کند. علاوه بر این، اگر چمدان به دلیل مواد با کیفیت بالا در ساخت آنها سنگین شود، چرخ ها هیچ مشکلی نخواهند داشت.

ممکن است چمدان شما در طول سفر به هر دلیلی کثیف شود، در این صورت باید شسته شود. توصیه می کنیم در نظر داشته باشید که چگونه می توان به راحتی شستشوی چمدان را انجام داد. این چمدان قابل شستشو بوده و دارای داخلی ضد آب می باشد.

یکی از فاکتورهای کلیدی که در هنگام خرید باید در نظر گرفته شود دسته چمدان است. اگر دسته چمدان از کیفیت پایینی برخوردار باشد، هنگام حمل و نقل بسیار سریع می شکند.

هنگام خرید چک کنید که آیا فرمان و ترمز دارد یا خیر. برخی از چمدان ها مجهز به فرمان هستند که جابه جایی چمدان را بدون بلند کردن آن آسان می کند. علاوه بر این، ترمزهای چرخ های جلو از حرکت چمدان در مواقع غیر ضروری جلوگیری می کند.

تفاوت چمدان آلومینیومی با پلی کربنات1

خرید چمدان آلومینیومی یا پلی کربنات باکیفیت

هنگام خرید چمدان آلومینیومی یا پلی کربنات ، مراقب باشید که به فروشگاه های معتبر مراجعه کنید. فروشگاه های معتبر چمدان های با کیفیت را با قیمت مناسب می فروشند. علاوه بر این، خرید از مراکز فروش معتبر تضمین می کند که کالایی با کیفیت و درجه یک خریداری می کنید.

پیشنهاد می کنیم که سراغ چمدان هایی بروید که تنوع رنگ بالایی داشته باشند تا بتوانید چمدانی خوش رنگ و زیبا و جذاب مطابق با سلیقه خود تهیه کنید. اگر از رنگ های روشن لذت می برید، حتما چمدان هایی را انتخاب کنید که قابل شستشو باشند. چمدان پلی کربنات در رنگ های انتخابی عرضه می شود و دارای یک فضای داخلی قابل شستشو است که در صورت کثیف شدن تمیز کردن آن را ساده می کند.

چمدان پلی کربنات باکیفیت

جمع بندی

در این مقاله مقایسه چمدان آلومینیومی با پلی کربنات را ارائه دادیم. همچنین در مورد نکات مهم برای خرید چمدان صحبت کردیم. همانطور که قبلا گفته شد، چمدان پلی کربنات محکم و انعطاف پذیر است و آن را به گزینه ای فوق العاده برای سفر تبدیل می کند. چمدان های با کیفیت موجود در بازار از پلی کربنات ساخته شده اند. برای اطمینان از کیفیت چمدانی که خریداری می کنید، فقط به فروشگاه های معتبر مراجعه کنید. یکی از قدیمی ترین و مطمئن ترین فروشندگان انواع چمدان از شرکت های معتبر فروشگاه کیف و چمدان اکولاک ایران می باشد. برای خرید چمدان پلی کربنات ، خرید کوله پشتی و همچنین سایر چمدان های متنوع و باکیفیت و انواع کیف گردنی مسافرتی می توانید به این سایت(نمایندگی چمدان اکولاک در تهران) مراجعه کرده و ثبت سفارش، کنید.

4.5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *