عمومی

انواع چمدان های هاردکیس

انواع چمدان های هاردکیس

بطور کلی چمدون‎های با بدنه سخت یا اصطلاحا هاردکِـیس از چهار جنس‌ مختلف : ABS ، پلی‌کربنات ، پلی‌پروپیلن یا آلومینیوم ساخته می‌شوند. چمدون‎های ABS ، نوعی پلیمر ترموپلاستیک است که در صنعت چمدون ‌سازی از آن استفاده میشه. این جنس پلاستیک در چمدون ‌سازی به‌ دلیل وزن سبک و قیمت ارزان تری که داره جنس پرمصرفیه.
بطور مثال در بین مدلهای اکولاک ، مدل نارا از این جنس ساخته شده. چمدون‎هایی که با جنس ABS هستند ، هم سبکن و هم قیمتشون نسبت به بقیه جنس‎ها ارزونتره. پلی‌کربنات هم نوعی پلیمر ترموپلاستیکیِ پرمصرف در صنعت چمدون ‌سازیه که چمدون‎‌های این جنسی به‌ دلیل تنوع رنگی بی‌نظیرشون محبوبیت زیادی دارند. فقط لازمه این رو بدونید که چمدون‎های جنس پلی‌کربنات از ABS و پلی‌پروپیلن گران‌ترند.

پلی‌پروپیلن هم مانند ABS و پلی‌کربنات ، نوعی پلیمر ترموپلاستیکی است با این تفاوت که به‌ نسبت دو جنس دیگر ، استفاده کمتری در صنعت چمدون ‌سازی دارد که این جنس از لحاظ قیمتی به جنس‎های ABS نزدیکتر است.

شما می تونید برای خرید انواع چمدون مسافرتی با قفل tsa، انواع کوله پشتی اصل و کیف گردنی مسافرتی به سایت چمدان اکولاک مراجعه کرده و با خیال راحت خرید خود را انجام دهید.

خرید چمدان مسافرتی

4/5 - (1 امتیاز)

1 دیدگاه در “انواع چمدان های هاردکیس

  1. قاسم احمدلو گفت:

    قیمت چمدان هاردکِـیس مدل پلی‌کربنات چقدره؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *