چمدان, سفر

تا کردن لباس برای چمدان را اصولی انجام دهید

تا کردن لباس برای چمدان

آیا شما هم زمان مسافرت برای تا کردن لباس برای چمدان دچار مشکل شده اید؟ ما در این مقاله به شما چند روش تا زدن لباس در چمدان را آموزش می دهیم تا بتوانید راحت تر لباس ها را در چمدان یا کشوی کمدتان جا دهید.

شاید تعجب کنید، ولی با راه حل هایی که به شما ارائه می دهیم، می توانید جاگیرترین لباس ها را هم با چند تای ساده در چمدان یا ساک مسافرتی قرار دهید. دراین مقاله درباره روش های تا کردن لباس در چمدان، روش صحیح تا کردن لباس برای مسافرت و روشی برای تا زدن لباس بدون چروک شدن در چمدان اطلاعات کافی را ارائه می دهیم.

چگونه لباسها را بدون چروک شدن در چمدان جا دهیم؟

تا کردن لباس در چمدان از جمله کارهایی است که قبل از سفر ذهن افراد را به خود مشغول می کند. لوله کردن و پیچاندن لباس یکی از راه های جایگزین برای تا کردن لباس برای چمدان است. با این کار فضای بیشتری در چمدان خواهید داشت. لوله کردن  یک روشی برای تا زدن لباس بدون چروک شدن در چمدان می باشد. قبل از قرار دادن لباس در چمدان بهتر است به نکته زیردقت کنید:

اگر چند نفر از اعضای خانواده قرار است به طور مشترک از چمدان یا کوله پشتی استفاده کنند، بهتر است در زمان خرید چمدان مسافرتی به سایز آن ها دقت شود. هرچه سایز چمدان یا کوله بزرگتر باشد، افراد بیشتری می توانند از آن ها استفاده کنند. برای چیدن لباس در چمدان بهتر است مراحل زیر را انجام دهید:

  • گام اول: لباس های بزرگ را در ته چمدان قرار دهید.
  • گام دوم: شلوارها را بعد از تا کردن روی لباس های بزرگ قرار دهید.
  • گام سوم: تیشرت ها و بلوزها را بعد از تا و لوله کردن روی شلوارها قرار دهید.
  • گام چهارم: لباس های زیر و جوراب ها را روی لباس های قبلی قرار دهید.
  • گام پنجم: کت ها و پیراهن های مردانه را روی لباسهای تا و لوله شده قرار دهید تا شکل یقه یا قسمت های دیگر آن ها از بین نرود.

روشهای فوق جزو روش صحیح تا کردن لباس برای مسافرت محسوب می شوند.

روش چیدن لباس در چمدان

ایده های جالب برای تا کردن و بسته بندی لباس ها در چمدان

ایده های مختلف تا کردن لباس برای چمدان باعث صرفه جویی در فضای چمدان شده و سبب می شود در بستن چمدان مشکلی ایجاد نشود. تا کردن و بسته بندی لباس ها در چمدان می تواند به عنوان یک مهارت باشد. در ادامه در مورد روش های تا کردن لباس در چمدان به طور جداگانه صحبت خواهیم کرد:

نحوه تا کردن تیشرت

برای چیدن لباس در چمدان، ابتدا نحوه تا زدن تیشرت مردانه را بیان می کنیم. تیشرت را از پشت روی یک سطح صاف مانند میز یا تخت پهن کرده سپس از هر دو طرف به اندازه یک سوم تا بزنید. قسمت پایینی تیشرت را به سمت بالا ببرید. اگر به ابعاد کوچکتری نیاز دارید، مجددا تیشرت را تا بزنید.

نحوه تا کردن تیشرت

نحوه تا کردن پیراهن مردانه

برای تا کردن پیراهن مردانه ابتدا دکمه های لباس را بسته سپس آستین ها را تا یک سوم به سمت داخل تا کنید. آن ها را مجددا به موازات دوخت کناری لباس تا بزنید. در آخر قسمت پایینی لباس را به سمت بالا آورده و دوباره تا کنید.

نحوه تا کردن پیراهن مردانه

نحوه تا کردن شلوار

در تا کردن شلوار ابتدا دکمه بالایی شلوار را بسته، جیبها را مرتب کرده و سپس دو طرف شلوار را روی هم قرار دهید. فاق شلوار را به سمت داخل ببرید. در آخر شلوار را از سمت طول تا جایی که نیاز دارید، تا بزنید.

روش های تا کردن لباس در چمدان

نحوه تا کردن تاپ

ابتدا دو طرف تاب را از قسمت درازا روی هم قرار داده سپس قسمت بالای تاپ را به سمت داخل تا بزنید.

نحوه تاکردن تاپ

تا کردن هودی و سویشرت کلاه دار

سویشرت یا هودی را بر روی یک سطح صاف قرار دهید. آستین ها را از قسمت درز شانه به سمت داخل تا زده، در آخر قسمت بالای لباس را به سمت پایین لوله کنید.

تا زدن مانتو یا کت مردانه

ابتدا آستین سمت راست لباس را به داخل برگردانید. سپس سمت دیگر لباس را به داخل ببرید.

تا اینجا با نحوه تا کردن لباس در چمدان آشنا شدیم. در ادامه می خواهیم بیان کنیم، چطور وسایل سفر را در یک چمدان کوچک جا کنیم؟

قرار دادن لباس های مردانه در چمدان

 ترفندهایی برای چیدن لباس در چمدان

تا کردن لباس برای چمدان در زمان سفر اهمیت ویژه ای دارد. ترفند تا کردن لباس برای مسافرت دغدغه بسیاری از افراد است. همچنین بهتر است قبل از سفر درمورد نگهداری از چمدان اطلاعات کافی بدست آورید. در اینجا چند ترفند تا کردن لباس برای مسافرت را ارائه می دهیم:

  • برای بهینه سازی فضا در چمدان بهتر است لباس ها را رول کنید. برای صرفه جویی فضا، بهتر است لباس های رول شده را محکم بپیچانید.
  • برای چیدن لباس در چمدان بهتر است از مکعب های بسته بندی استفاده شود.
  • از داخل کفش ها می توان به عنوان فضای ذخیره سازی استفاده کرد. مثلا جوراب ها و لباس های زیر را در این فضا قرار دهید.
  • بعد از تا زدن لباس در چمدان، می توان وسایل شکننده را در مرکز چمدان قرار داد.
  • فشرده سازی یک روش صحیح تا کردن لباس برای مسافرت است. برای این کار بهتر است از پلاستیک های مخصوص این کار استفاده کنید.
  • بعد از تا کردن و بسته بندی لباس ها در چمدان، از قوطی های کوچک مسافرتی برای قرار دادن لوازم بهداشتی استفاده کنید.
  • قبل از تا زدن لباس در چمدان با توجه به مکانی که می روید، هوشمندانه رفتار کرده و لباس های مناسب فصل را انتخاب کنید.
  • در زمان بستن چمدان برای مهاجرت هم می توان از روش هایی که گفته شد استفاده کرد.

تاکردن لباس برای چمدان

نحوه چیدن لباس زمستانی در چمدان چگونه است ؟

اگر در زمستان قصد مسافرت دارید باید با نحوه تا کردن لباس در چمدان آشنایی داشته باشید تا راحت تر چمدان سفر را ببندید. لباس های زمستانی بسیار جاگیر هستند و به عنوان لباس های بزرگ محسوب می شوند که بهتر است در زیر همه لباس ها (کف چمدان) قرار بگیرند. در مسافرت های زمستانی بهتر است از چمدان های بزرگ و مناسب استفاده کنید.

توجه داشته باشید که لباس ها باید به صورت لایه ای در چمدان قرار بگیرند. یعنی ابتدا بلوزهای آستین بلند سپس بافت ها و در آخر کت های بلند را قرار دهید. همچنین از قرار دادن لباس های حجیم در چمدان بپرهیزید چون فضای زیادی را اشغال می کنند. بهتر است این لباس ها را بپوشید.

تا کردن لباس زمستانی برای چمدان

نتیجه گیری

در این مقاله درباره تا کردن لباس برای چمدان اطلاعاتی را ارائه دادیم. روشی برای تا زدن لباس بدون چروک شدن در چمدان را توضیح دادیم و بیان کردیم زمان مسافرت چگونه لباسها را در چمدان قرار دهیم تا مشکلی نداشته باشیم.

برای اینکه بتوانید بهترین چمدان را برای سفر خود تهیه کنید بهتر است اطلاعاتی را به عنوان راهنمای خرید چمدان مسافرتی از افراد آگاه در این زمینه به دست آورید. به عنوان مثال یکی از نکات مهم که باید به آن توجه کرد قفل چمدان است که بهتر است قفلtsa باشد که از امنیت بالاتری برخوردار است.

در نهایت با مراجعه به سایت چمدان اکولاک می توانید خرید دلخواه خود در زمینه چمدان، کوله پشتی و کیف گردنی مسافرتی را انجام دهید.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *