چمدان

راهنمای خرید چمدان کودک

راهنمای خرید چمدان کودک

آیا تا به حال، هنگام رفتن به مسافرت به این موضوع دقت کرده اید که وقتی وسایل خودتان را در چمدان جای میدهید، وسایل کودکتان باقی می مانند؟ اگر قصد داشته باشید همه ی وسایل را در یک چمدان جای دهید، ممکن است چمدان شما بشکند و یا وسایلتان آسیب ببینند. بعضی اوقات هم شاید مجبور شوید بعضی از وسایل را برندارید، در صورتی که به آن ها خیلی نیاز دارید. در این جور مواقع بهتر است به خرید چمدان کودک بپردازید؛ زیرا این چمدان ها هم جای زیادی نمی گیرند و هم باعث لذت بردن کودک شما می شوند. البته گاهی اوقات که که وسایل کمی دارید، خرید کوله پشتی هم گزینه خوبی است.

همه ی افرادی که تمایل به خرید بهترین مارک چمدان کودک دارند، به دنبال یک راهنمای خرید چمدان کودک می گردند، تا بتوانند یک خرید خوب و درست را تجربه کنند. اکثر این افراد سوالاتی دارند که به دنبال پاسخ آن ها می گردند. مثلا ممکن است برایشان سوال پیش بیاید که هنگام خرید چمدان کودک باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

در صورتی که شما هم تصمیم دارید یک چمدان کودک زیبا بخرید ، این مقاله می تواند بهترین راهنمای خرید چمدان کودک برای شما باشد؛ زیرا در این مقاله شما می توانید، نکات مهم در هنگام خرید چمدان کودک را مطالعه نمایید. پس در ادامه این مطلب، با ما همراه باشید.

انتخاب چمدان مناسب برای کودکان، به اندازه انتخاب چمدان برای بزرگسالان اهمیت دارد.

بهترین برند چمدان برای کودکان، برندی است که چمدان های باکیفیت، بادوام، جادار و در عین حال جذاب و سرگرم کننده تولید کند تا کودک شما از حمل آن لذت ببرد

همچنین پیشنهاد میکنیم که مقاله مربوط به تا کردن لباس برای چمدان را نیز مطالعه نمایید.

ویژگی ها و نکات مهم در هنگام خرید چمدان کودک چیست؟

تا الان حتما متوجه شده اید که این بخش در اصل راهنمای خرید چمدان کودک است. پس احتمالا این سوال در ذهنتان به وجود آمده است که خب چمدان کودک باید دارای چه ویژگی هایی باشد؟ ما در این قسمت می خواهیم به عنوان راهنمای خرید بهترین چمدان های کودک ، به معرفی و بررسی ویژگی های چمدان کودک و نکات مهم در هنگام خرید چمدان کودک بپردازیم. در ادامه با ما همراه باشید.

نکاتی که باید در هنگام خرید یک چمدان کودک به آن ها توجه کنید، عبارتند از:

  • جنس چمدان کودک
  • وزن چمدان کودک
  • اندازه چمدان کودک
  • رنگ چمدان کودک
  • طرح چمدان کودک
  • زیپ چمدان کودک
  • دسته چمدان کودک
  • قفل دار بودن چمدان کودک
  • چرخ دار بودن یا چرخ دار نبودن چمدان کودک
  • قسمت ثبت اطلاعات چمدان کودک
  • قیمت چمدان کودک
  • و…

در ادامه این مطلب ما را همراهی کنید تا تمامی این نکات را باهم بررسی کنیم.

شاید این مقاله نیز برای شما کاربردی باشد: چطور وسایل سفر را در یک چمدان کوچک جا دهیم؟

چمدان کودک باید دارای چه ویژگی های باشد؟

جنس چمدان کودک

اولین نکته ای که هنگام خرید چمدان کودک باید به آن توجه کنید، جنس چمدان است. به طور مثال چمدان ها در دو نوع نرم و سخت در بازار وجود دارند. چمدان های نرم معمولا جنس پارچه ای دارند و چمدان های سخت نیز از جنس فایبرگلاس هستند. انتخاب جنس چمدان باید بر اساس نیازهای شما انجام شود؛ زیرا هر کدام از این نوع چمدان ها دارای مزایا و معایب منحصر به فردی هستند. مثلا می توان به این موضوع اشاره کرد که نحوه شستشوی چمدان نرم با نحوه شستشوی چمدان سخت متفاوت است.

جنس چمدان کودک

وزن چمدان کودک

دومین نکته که یکی از مهم ترین نکات نیز محسوب می شود، وزن چمدان است. هنگام خرید چمدان کودک، باید به این نکته توجه داشته باشید که کودک شما دوست دارد، خودش چمدانش را حمل کند. پس چمدانی که خریداری می کنید، نباید وزن زیادی داشته باشد. بهتر است بدانید که کودکان هرگز نباید وسیله ای را که بالای 15% از وزن بدنشان سنگین تر است را با خود حمل کنند.

وزن چمدان کودک

اندازه چمدان کودک

سومین نکته، اندازه چمدان است که باید بر اساس نیازهای شما و کودکتان انتخاب شود. همچنین هنگام انتخاب چمدان باید به این نکته توجه کنید که اندازه ی چمدان، به گونه ای باشد که کودک در حمل آن به مشکل نخورد.

اندازه چمدان کودک

 

رنگ چمدان کودک

چهارمین نکته مهم، رنگ چمدان می باشد. رنگ های به کار رفته در چمدانی که قصد خریداری آن را دارید، باید شاد و چشم نواز باشند چراکه رنگ های تیره برای کودکان مناسب نیستند.

رنگ چمدان کودک

طرح چمدان کودک

پنجمین نکته، طرح موجود روی چمدان است که بهتر است انتخاب آن را به فرزند خود بسپارید تا چیزی که دوست دارد را انتخاب کند. اکثر طرح های موجود روی چمدان های کودک، برگرفته از شخصیت های کارتونی و حیوانات جنگل هستند.

طرح چمدان کودک

زیپ چمدان کودک

ششمین نکته زیپ چمدان است. هنگام خرید چمدان حتما به کیفیت زیپ چمدان کودک خود توجه کنید؛ زیرا اگر از زیپ بی کیفیتی در تولید چمدان استفاده شده باشد، ممکن است تا در استفاده از چمدان با مشکل مواجه شوید. بهتر است قبل از خرید، زیپ چمدان را باز و بسته کنید تا اگر مشکلی داشت، متوجه آن بشوید.

راهنمای خرید بهترین چمدان کودک

دسته چمدان کودک

هفتمین نکته دسته چمدان است. جنس دسته چمدان بهتر است استیل باشد؛ زیرا دسته های استیل، مقاومتی بیشتری نسبت به دسته های آلومینیومی از خود نشان می دهند. همچنین ارتفاع دسته نباید خیلی کم یا خیلی زیاد باشد.

دسته چمدان کودک

قفل دار بودن چمدان کودک

هشتمین نکته قفل دار بودن چمدان است. این گزینه اختیاری است؛ اما اگر فکر می کنید که لازم است از وسایل کودکتان محافظت شود، بهتر است چمدانی را خریداری کنید که قفل دار باشد؛ قفل tsa می تواند گزینه مناسبی باشد. در صورت فراموش کردن رمز چمدان نیز می توانید این مقاله را مطالعه نمایید: چگونه قفل چمدان را باز کنیم؟

قفل دار بودن چمدان کودک

چرخ دار بودن یا چرخ دار نبودن چمدان کودک

نهمین نکته، چرخ دار بودن یا بدون چرخ بودن چمدان کودک است. معمولا چمدان های چرخ دار، گزینه ی بهتری هستند؛ زیرا حمل و نقل آن ها راحت تر است و تحمل وزن چمدان و وسایل داخل آن، به عهده چرخ ها می باشد.

چرخ دار بودن یا چرخ دار نبودن چمدان کودک

قسمت ثبت اطلاعات چمدان کودک

دهمین نکته این است که چمدان کودک شما بهتر است روی بدنه خود، جایی برای ثبت اطلاعات داشته باشد تا بتوانید نام کودک و شماره خودتان را روی آن بنویسید. در این صورت اگر چمدان کودک شما گم شود، هرکسی که آن را پیدا کند، می تواند به راحتی با شما تماس بگیرد.

قسمت ثبت اطلاعات چمدان کودک

قیمت چمدان کودک

یازدهمین نکته قیمت چمدان است که باید بر اساس ویژگی های چمدان تعیین شده باشد. به عنوان راهنمای خرید چمدان کودک باید بگوییم که خرید چمدان کودک را، بهتر است از سایت ها و فروشگاه های اینترنتی مانند سایت چمدان اکولاک انجام دهید؛ زیرا چمدان کودک را با قیمت کمتری به شما ارائه می دهند.

قیمت چمدان کودک

نمونه چمدان های کودک اکولاک ایران کدامند؟

در این قسمت می خواهیم به معرفی دو نمونه از چمدان های کودک موجود در سایت اکولاک ایران را به شما معرفی کنیم. پس در ادامه با ما همراه باشید. همچنین پیشنهاد می کنیم اگر فرزند دلبندتان دختر است به صفحه چمدان مسافرتی دخترانه شیک نیز سر بزنید.

چمدان کودک کانوود طرح شیر

ویژگی های یک چمدان کودک چیست

یکی از زیباترین مدل های چمدان کودک، این چمدان است. این چمدان از برند کانوود است و رنگ های زیبایی در آن به کار رفته است. طرح شیر روی این چمدان یکی از مواردی است که باعث زیبایی آن شده است. ابعاد و وزن چمدان کودک کانوود طرح شیر، کاملا مناسب کودکان است.

چمدان کودک کانوود طرح جغد

این چمدان نیز از برند کانوود می باشد. رنگ های به کار رفته در آن شاد و زیبا هستند. طرح جغد روی این چمدان یکی از موارد تاثیرگذار بر زیبایی های این چمدان است که کودکان نسبت به آن واکنش خوبی دارند. ابعاد و وزن چمدان کودک کانوود طرح جغد، کاملا مناسب کودکان است.

نکات مهم در هنگام خرید چمدان کودک

جمع بندی

در این بخش تمام سعی خود را کردیم که بهترین راهنمای خرید چمدان کودک برای شما باشیم و همچنین بهترین اطلاعات موجود درباره چمدان کودک را به شما ارائه دهیم. در صورتی که به اطلاعات بیشتری درباره خرید چمدان کودک و همچنین نگهداری از چمدان کودک نیاز دارید و یا ابهامات و سوالاتی دارید که پاسخ آن ها را در این مطلب پیدا نکرده اید، می توانید با شماره های موجود در وب سایت ما تماس حاصل فرمایید و از کارشناسان و فروشندگان مجرب اکولاک ایران درخصوص خرید انواع چمدان، خرید کوله و کیف گردنی مسافرتی کمک و مشاوره بگیرید. برای ثبت سفارش خود نیز می توانید به وب سایت ما مراجعه نمایید.

از اینکه تا انتهای این مقاله با عنوان ( راهنمای خرید چمدان کودک ) با ما همراه بودید، از شما کمال تشکر را داریم.

4.5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *