چمدان

چمدان کری آن چیست و چه کاربردی دارد؟

چمدان کری آن چیست

کریان چمدان چیست به نوعی از چمدان گفته می شود که امکان حمل کردن آن در داخل هواپیما وجود دارد. همچنین این نوع از چمدان برای سفر هایی با قطار و حتی سفر های جاده ای نیز کاربرد دارد و به آسانی در محفظه بالای سر هواپیما، قطار و صندوق عقب خودرو نیز جای می گیرد. در ادامه این مطلب بیشتر درباره کریان چمدان چیست؟ توضیح می دهیم.

چمدان کری آن (carry on) چیست؟

چمدان کری آن (carry on) تفاوت اصلی بین چمدان کری آن (carry on) و چمدان تحویلی این است که اولی ها در قسمت بالای سر یا زیر صندلی جلویی قرار می گیرند، نه در قسمت باجه تحویلی فرودگاه. بنابراین می توان در طول پرواز به چمدان دستی دسترسی پیدا کرد و هر چیزی که برای استراحت و دراز کشیدن نیاز دارید را در اختیار شما قرار می دهد.

در واقع، چمدان کری آن(carry on)  شما در تمام طول تجربه پرواز، از سفر از گمرک گرفته تا سوار شدن و پیاده شدن از هواپیما و سفر مجدد از گمرک در آن سوی دنیا، با شما باقی می ماند. اگر آن را از دست بدهید، فقط خودتان را مقصر خواهید داشت. به همین دلیل است که مسافران باتجربه پیشنهاد می‌کنند اشیای قیمتی را در چمدان‌های دستی و کریان بسته‌بندی کنند و در چمدان‌های چک‌شده یا تحویل دهنده نگذارند که به دست‌ تحویل گیرندگان چمدان سپرده می‌شود و در معرض هوس‌های انسانی یا خطاهای تکنولوژیکی است.

بیشتر بخوانید : آموزش شستشوی چمدان
کریان چمدان چیست

یک چمدان چقدر می تواند بزرگ باشد؟

وقتی صحبت از چمدان کری آن چیست می شود معمولا سوال بیشتر مسافران درباره اندازه آن است. همانطور که ممکن است تا به حال بدانید؛ حداکثر اندازه یک چمدان کری آن (carry on) بسته به شرکت هواپیمایی و همچنین پرواز بین المللی یا داخلی متفاوت است. به طور کلی، قانون و مقررات بین المللی بیان می‌کند که عرض 20 تا 25 سانتی‌متر، ارتفاع 33 تا 38 سانتی‌متر و طول 48 تا 58 سانتی‌متر است. به عنوان مثال، حداکثر اندازه کیف کابین بریتیش 56 در 45 در 25 سانتی متر است. این محدودیت ها برای اطمینان از قرار گرفتن ایمن کیسه ها در محفظه بالای سر وجود دارد.

برای اطلاعات بیشتر به صفحه چمدان کابین سایز چیست مراجعه نمایید.

خطوط هوایی عموماً به مسافران اجازه می‌دهند 1 تا 2 بار از چمدان‌های کری آن خود را به صورت رایگان وارد پرواز کنند. یکی از این مواردی که به طور عمومی یک کالای شخصی محسوب می شود که باید کوچکتر و وزن آن کمتر از یک چمدان کری آن باشد. به طور کلی بهتر است خرید کوله پشتی را به عنوان یک وسیله شخصی خود انتخاب کنید که می تواند اسناد و وسایل سفر را در خود جای دهد.چمدان کری‌آن (carry on)

کاربرد های چمدان کری آن

در قسمت های قبل درباره چمدان کری آن چیست بحث کردیم حالا بیشتر درباره کاربرد ها و هدف های خرید چمدان کری آن توضیح می دهیم.

 

آبی کم رنگ
بژ
سفید
سورمه ای
صورتی کم رنگ
قرمز
مشکی

چمدان اکولاک مدل اِسکواِر پُرو ست چهار تایی

۴۰,۱۴۰,۰۰۰ تومان
سفید
سورمه ای
کرم
مشکی

چمدان کانوود مدل اینتگرا

۱۷,۷۳۰,۰۰۰ تومان
آبی کاربنی
آبی کم رنگ
سرخابی
مشکی
نارنجی

چمدان کانوود مدل مورانو

۲۰,۴۳۰,۰۰۰ تومان

راحتی

چمدان کری آن چیست؟ چمدانی است که به راحتی مسافران کمک می کند و به آنها این امکان را می دهد که ابزار ها و وسایل ضروری در طول سفر را به راحتی در دسترس داشته باشند. این کار نیاز به چک کردن تمام چمدان ها و منتظر ماندن برای آن در مقصد را از بین می برد و باعث صرفه جویی در زمان و ایجاد راحتی می شود.

راحتی چمدان کری ان

وسایل شخصی

چمدان های دستی یا کری آن فضایی را برای وسایل شخصی مانند کیف پول، پاسپورت، مدارک شناسایی، وسایل الکترونیکی، داروها و سایر اقلام ارزشمند یا ضروری فراهم می کند. نگه داشتن این وسایل در یک چمدان دستی تضمین می کند که در طول سفر ایمن و در دسترس باقی بمانند.

 

وسایل شخصی چمدان کری ان

راحتی کابین

چمدان کری آن (carry on) اغلب حاوی مواردی هست که راحتی مسافر را در طول پرواز افزایش می دهند. اینها می تواند شامل بالش گردن، پتو، هدفون، مواد مطالعه، تنقلات و وسایل سرگرمی باشد.

برای اطلاعات بیشتر به صفحه راهنمای خرید چمدان مسافرتی مراجعه کنید.

چمدان کری‌آن (carry on) چیست؟

امنیت

مسافران با همراه داشتن چمدان دستی یا کری ان خود می توانند امنیت وسایل خود را تضمین کنند. آنها می توانند مراقب وسایل خود باشند و خطر سرقت یا گم شدن را به حداقل برسانند.

امنیت چمدان کری ان

برآورده کردن نیازهای سفر

چمدان کری آن (carry on) به مسافران این امکان را می دهد که اقلام خاص خود را بسته بندی کنند. این می تواند شامل اسناد تجاری، تعویض لباس، لوازم بهداشتی یا هر مورد شخصی دیگری باشد که در طول سفر مورد نیاز است.  برای کسب اطلاعات بیشتر درباره لوازم مورد نیاز سفر در چمدان کری آن به صفحه چطور وسایل سفر را در یک چمدان کوچک جا دهیم؟ مراجعه کنید.کری آن چیست

انعطاف پذیری

بنابراین یک پاسخ کوتاه به سوال چمدان کری آن ((carry on چیست؟ این است که یک چمدان انعطاف پذیر می باشد. داشتن یک چمدان کری آن، انعطاف پذیری را در صورت تاخیر پرواز، لغو یا گم شدن چمدان تحویلی فراهم می کند. مسافران با چمدان دستی می توانند به راحتی به وسایل ضروری خود دسترسی داشته باشند و به طور موثرتری با موقعیت های غیرمنتظره سازگار شوند.

سخن پایانی

توجه به این نکته مهم است که خطوط هوایی محدودیت‌هایی برای اندازه و وزن مخصوص چمدان‌های دستی اعمال می‌کند. بنابراین مسافران باید با خط هوایی خود در مورد سیاست چمدان دستی خود برای اطمینان از رعایت مقررات بررسی های لازم را انجام دهند.

فروشگاه ما؛ نمایندگی چمدان اکولاک در تهران را دارد که شما می توانید از طریق سایت سفارش های خود اعم از انواع چمدان مسافرتی دارای صنعت قفل tsa، کوله پشتی برند و کیف گردنی را انجام دهید.

4.5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *